And the order of last Dohra is incorrect compared to current Saroop:
ਬਲੁ ਹੋਆ ਬੰਧਨ ਛੁਟੇ ਸਭੁ ਕਿਛੁ ਹੋਤ ਉਪਾਇ ॥
ਨਾਨਕ ਸਭੁ ਕਿਛੁ ਤੁਮਰੈ ਹਾਥ ਮੈ ਤੁਮ ਹੀ ਹੋਤ ਸਹਾਇ ॥੫੪॥ is what the number in current Saroop whereas it is 57th one in above Saroop,
ਸੰਗ ਸਖਾ ਸਭਿ ਤਜਿ ਗਏ ਕੋਊ ਨ ਨਿਬਹਿਓ ਸਾਥਿ ॥
ਕਹੁ ਨਾਨਕ ਇਹ ਬਿਪਤਿ ਮੈ ਟੇਕ ਏਕ ਰਘੁਨਾਥ ॥੫੫॥
ਨਾਮੁ ਰਹਿਓ ਸਾਧੂ ਰਹਿਓ ਰਹਿਓ ਗੁਰੁ ਗੋਬਿੰਦੁ ॥
ਕਹੁ ਨਾਨਕ ਇਹ ਜਗਤ ਮੈ ਕਿਨ ਜਪਿਓ ਗੁਰ ਮੰਤੁ ॥੫੬॥
ਰਾਮ ਨਾਮੁ ਉਰ ਮੈ ਗਹਿਓ ਜਾ ਕੈ ਸਮ ਨਹੀ ਕੋਇ ॥
ਜਿਹ ਸਿਮਰਤ ਸੰਕਟ ਮਿਟੈ ਦਰਸੁ ਤੁਹਾਰੋ ਹੋਇ ॥੫੭॥੧॥ instead it is numbered 54th one in above Saroop.
Also there are Lag Matra and spelling differences compare to current Saroop. For example, in this tuk 'ਰਾਮ ਨਾਮ ਉਰ ਮੇ ਗਹੋ ਜਾ ਕੀ ਸਮ ਨਹੀ ਕੋਇ॥' ਨਾਮ is missing Aukadd, ਮੇ supposed to have Dulava(n) ਮੈ, ਗਹੋ supposed to be ਗਹਿਓ, ਕੀ supposed to be ਕੈ.
It would be interesting to do a research on this Dohra to findout if it was actually under Mehla 10. Daas feels that Sri Dasmesh Jee didn't include any ਮਹੱਲਾ ੧੦ Baani in Sri Guru Granth Sahib instead they kept it in separate Granths which are now part of Dasam Granth.
If indeed Dohra was originally under Mehla 10 then it actually gives more reasoning to anti-Dasam Granth lobby that if Sri Dasmesh can write a Dohra under ਮਹੱਲਾ ੧੦ in Guru Granth Sahib Jee then why Jaap Sahib, Swayiay, Choupai and other Sri Mukhwak Baani is kept outside of Guru Granth Sahib Jee? This way they can completely convince gullible people.